Lite info om julen

Nu börjar julnyheterna rulla in från The Body Shop!

Först och främst återkommer såklart adventskalendrarna! De kommer finnas i tre varianter, från 800 kr till 1200 kr och säljs under november månad.

Det står att de kommer säljas  i butik, så jag vet inte huruvida webshopens adventskalender för 650 kr kommer tillbaka i år. Vad jag vet sålde den slut oerhört fort förra året, så jag hoppas den kommer tillbaka i år igen.

Snart (när jag får tid och det inte är mitt i natten) kommer jag även lägga upp all spännande information om The Body Shop’s Winter Trend 2014.

Winter Trend är en säsongskollektion som återkommer varje år fast hela tiden med förnyelser och nya produkter.

Detta års Winter Trend ser ut att bli jättehärlig! Vi får bland annat se de klassiska skuggpaletterna, med fyra ögonskuggor i varje palett, denna gång i olika pastellnyanser! Även The Sparkler hittar tillbaka, Lip & Cheek Stain (i form av en söt docka, så namnet för den här varianten blir Lip & Cheek Doll) och så får vi se säsongsinspirerade läppglans och nagellack.

Julens tre dofter har jag redan avslöjat på bloggen, men det är dags för en påminnelse: Cranberry och Vanilla återkommer även i år, fast i nya former: Frosted Cranberry och Vanilla Brulee. Nytt för i år är att ingefära inte kommer tillbaka, istället får vi se Glazed Apple!

Jag tycker det är så oerhört spännande med julprodukterna! Winter Trend kommer börja säljas i butik och webshop den 4 november.

Kommentera

