Hemkommen från Dublin

Nu är jag tillbaka efter några härliga dagar i Dublin! Jag har haft det jättekul, träffat gamla vänner, promenerat i vårsolen och skrivit på ett resereportage som jag håller på med till tidningen jag arbetstränar hos.

Självklart kikade jag på The Body Shop i Dublin, men eftersom de har samma priser som här hemma så blev det såklart bättre att handla på TBS vid London Stansted, där priserna ligger på ungefär hälften jämfört med här hemma. Så det blev självklart en hel del shopping, och vad jag fick med mig hem tänkte jag presentera här!

 P1040932Här har vi mina fynd! Det blev främst sådana produkter jag redan använder, men några nyheter fick jag med mig hem.

Jag tänkte att jag går igenom produkterna var för sig (priserna är i svenska kronor):

Fijian Water Lotus Shower Gel (250 ml/135 kr) – fräsch sommardoft!

All-in-One Face Base (245 kr)  – köpte faktiskt på mig två sådana här, även om det bara syns en på bilden.

Peppermint Cooling Foot Spray (100ml/100 kr) – lite impulsköp, men jag gillar verkligen den här!

Vitamin E Gentle Facial Cleansing Wipes (105 kr) – är fräscha, svalkande och perfekta för väskan.

Wild Argan Oil Hand Cream (30 ml/50 kr) – också perfekt för väskan.

Fuji Green Tea Body Butter (200 ml/185 kr) – jag kunde inte låta bli att köpa en till av denna, eftersom jag använder den varje dag kommer den säkerligen ta slut snart.

Vitamin E Eyes Cube (145 kr) – jag kommer säker få en lite mer ingående presentation av den här på bloggvisningen, men jag var så nyfiken så jag kunde inte låta bli att köpa en sådan.

Amazonian Wild Lily Eau de Toilette (10 ml/95 kr) – jag har inte testat den här förut, ska bli kul!

Indian Night Jasmine Eau de Toilette (10 ml/95 kr) – gillade den gamla doften Neroli Jasmin och den här är rätt lik.

Lip Scuff (155 kr) – ett måste för torra läppar.

Honeymania Lip Balm (10 ml/80 kr) – glömde få med den på bilden!

P1040936Söta små miniparfymer!

P1040940Alltid kul med nyheter, återkommer när jag testat den här lite mer

Kommentera

