Jag är här!

Jag har inte bloggat så mycket de senaste veckorna och det beror på två saker: datorproblem och jobb. Jag har skrivit ett resereportage från Dublin och nu är min artikel publicerad! Om ni vill läsa så hittar ni den här.

Min dator har skickats in på verkstad och nu ska jag få ersättning för att köpa en ny. Så tills vidare använder jag mammas gamla dator som är ganska långsam.

På The Body Shop-fronten händer det inte så jättemycket, Virgin Mojito har landat i butik, den 9 juni börjar deras rea och den ska bli kul att kika på. Som medlem får man förtur till rea den 9 juni mellan 8-10 på morgonen. Så passa på!

Kommentera

