Hösten är snart här

Och jag är tillbaka! Men jag kommer börja lite försiktigt nu precis efter semestern, men jag kan ju starta med ett nytt nummer av Everybody och några roliga nyheter!

Spa of the World finns redan ute i butik med massor av olika produkter från världens alla hörn. Den 22 september lanseras den nya serien Oils of Life, som jag har skrivit om tidigare.

Den 22 september får vi även se lite nyheter i makeuphyllan. Fresh Nude Foundation kommer i 16 olika nyanser. Så det blir inte svårt att hitta en nyans som passar just dig.

Vi får även se Fresh Sorbet Blusher i fyra nyanser. Jag är mycket nyfiken på denna, den ska ha en fluffig formula som påminner om sorbet och appliceras precis som ett vanligt rouge.

Vi får även se 3-in-1-Brow Definer som innehåller borste, penna och highlighter. Den, tillsammans med nya nyanser i Eye Definer samt nyheten Duo Eye Definer finns redan i butik.

Sista nyheten för tillfället är Instamatte, en transparent och mattande gel-puder som kommer i en vanlig puderdosa. Den är jag väldigt nyfiken på då jag gillar produkter som mattar ner huden. Ska bli spännande!

Mer utförlig information kommer senare.

Kommentera

