Dags för parfym

Inspirationen i höst har inte varit på topp, men idag fick jag lust att ännu en gång visa upp min samling med parfymer. Det är den typ av skönhetsprodukt jag gillar mest, och aldrig kan få för många av. Flera av de jag har är inte längre i sortimentet, tråkigt nog. Vissa har jag dubbelt av också. Här kommer dem!

Här kommer de tre som för tillfället (och nästan jämt) är mina favoriter. Beleaf, en gammal klassiker. White Musk Libertine, en doft som precis har tagits ur sortimentet (och fortfarande kanske finns kvar på rean) samt Oceanus, ännu en gammal klassiker jag inte kan få nog av.

2016-01-15 21.13.09

Därefter några till som inte riktigt lyckades ta sig till topp 3, men ändå är storfavoriter här hemma. Vi har Red Musk, Fijian Water Lotus, Fuji Green Tea samt Neroli Jasmin (som är det gamla namnet på Indian Night Jasmin).

2016-01-15 21.14.13

Här har vi en gruppbild på de lite större förpackningarna. Korken till Virgin Mojito har jag lyckas tappa bort!

2016-01-15 21.07.08

Samma som ovan fast med de lite mindre storlekarna, bland annat med mina vardagsfavoriter Honeymania och Pink Grapefruit.

2016-01-15 21.08.13

Här har vi min samling med miniparfymer. De är jättebra att ha när man reser! Längst till höger en gammal doft, Aqua Lily, som påminner om dagens Amazonian Wild Lily.

2016-01-15 21.09.40

Avslutar kvällens bildkavalkad med ett gruppfoto på alla godingar! Minus tre som är på landet.

2016-01-15 21.17.14

 

 

 

 

 

Kommentera

