Dags för rengöring

Har haft jättekul med mitt projekt ”vad har jag hemma” de senaste dagarna. Och nu kommer nästa inlägg, nämligen rengöring. Där jag räknar in shower gel och body scrub. Bara för kroppen, ansikte kommer senare! En notering: bilderna är riktigt crappy. Japp. Det är mörkt ute, jag har dålig belysning här inne och fotograferar med en mobil. Tar med ett särskilt filter så det blir lite nyans i det hela, men ja, de är suddiga (en effekt av filtret).

Börjar som vanligt med topp 3, som idag bjuder på Fuji Green Tea, Chocomania (som har utgått) samt Cocoa Butter. Jag har två flaskor till av Chocomania, så den får nog kallas nummer ett.

2016-01-17 20.41.01

Alla kan ju inte vara topp 3, och här kommer de som nästan blev det, riktigt härliga dofter med bland annat sommarfavoriten Fijian Water Lotus.

2016-01-17 20.42.03

Mitt i det hela bestämde jag mig för att bygga ett torn av alla shower gels, och det gick bra, tills det… inte gick bra. Allt rasade, såklart. Men jag lyckades få till en bild, de flesta hänger lite löst redan där men:

2016-01-17 20.44.52

Avslutar med den klassiska gruppbilden!

2016-01-17 20.36.03

Kommentera

