British Rose

Jag brukar vara ganska flitig med att hålla mig uppdaterad kring The Body Shops nyheter men den här hade jag missat helt! Den har inte börjat säljas i Sverige ännu, det verkar bli slutet av februari som gäller här. Det är en helt ny doft som (så som jag har förstått det) kommer ingå i den ordinarie core-serien. Det innebär att vi får se shower gel, body butter, skrubb, body mist, handkräm… Allt!

Skrubben på The Body Shop UK’s webshop

Jag är grymt  nyfiken på den här doften! Och jag kommer uppdatera så fort det har släppts officiell information från TBS Sverige – nuvarande infon har jag faktiskt googlat fram.

2016 kommer bli ett mycket spännande år för The Body Shop känner jag. Ni har väl märkt att förpackningsdesignen har förändrats? Lite stiligare, lite snyggare, lite bättre.

Kommentera

