Rea!

Ni har väl inte missat att rean har startat? The Body Shop har sommarrea både i butiker och webbshop.

Jag tycker det är helt okej rea i år! Som vanligt får vi se shower gel och body butter i big sizes och några sommardofter som passionsfrukt, papaya och blåbär. I år finns det även flera produkter som är med i det vanliga sortimentet men reas ut eftersom TBS håller på och byter förpackningsdesign: bland annat en hel del sminkprodukter.

Jag var självklart inne på reans första dag och fyllde på skafferiet med nya duschgels (för är det någonting som går åt så är det ju verkligen dessa) och min favvoansiktskräm. Handlar man för 350 kr får man dessutom en Body Sorbet på köpet, och vem kan motstå det? I butiken fick jag välja och valet blev Fuji Green Tea.

P1080538
Blev väldigt glad över att se Wild Argan Oil Shower Gel i big size – en av mina favoriter!

 

 

Kommentera

